Dag 14, de laatste dag in China

12 mei 2015 - Shanghai, China

Vanmorgen hebben we uitgeslapen tot 8 uur. We hadden weer een vrije dag.
Omdat we vanavond vertrekken hebben we het rustig aan gedaan. We zijn naar het Fuxingpark gewandeld. Een wandelingetje van een half uur ongeveer. In het park waren koren aan het zingen, mensen aan het dansen, taichi aan het doen en nog veel meer. Ik heb me daarbij aangesloten en een tijdje taichi gedaan op een mooie plek in het park. We hebven lekker op een bankje in de schaduw gezeten en een paar uur genoten van de bedrijvigheid in het park. Later zijn we nog naar de bazaar geweest en wat leuke winkels ontdekt waar we toch niets kunnen kopen (het geld is op haha). Na nog een uurtje op het stoepje gezeten te hebben en naar het volk gekeken te hebben zijn we naar het hotel teruggeslentert. Hier zitten we met z'n allen wat te ouwehoeren en op de bus te wachten..

Straks met de bus naar het vliegveld en om 23.30 plaatselijke tijd vertrekt onze vlieger naar huis.
Omstreeks 8.00 uur morgenvroeg zullen we met heel veel indrukken rijker landen op Schiphol.
Het zal wel wennen zijn die rust...

Oant maon...

1. Vader en mooder:
    12 mei 2015
    met een koffer vol indrukken en foto's richting huis !
    Jullie hebben iets om op terug te kijken. weer een ervaring rijker. goede reis !
  2. Christianne:
    12 mei 2015
    Goede reis! Ik kom foto's kijken - niet allemaal (!), maak maar een selectie van wat je nog niet in dit reisverhaal hebt geplakt ;-)
  3. Hanneke:
    12 mei 2015
    Ik zal die reisverhalen wel missen, Frank. Het was een interessant verhaal en leuk om mee te reizen met jullie. Bedankt hiervoor,
    goede terug reis en we zien elkaar wel weer in Tegelen.
  4. Niels:
    13 mei 2015
    Lekker rustige dag dus. Mag ook wel want het lijkt me erg druk geweest de afgelopen 2 weken. Mooi maar druk. Goede reis alvast op de terugweg. Het huis staat er nog.